Tuesday, January 11, 2011

Stoelmassage

Ik was maar een beetje aan het rondklikken op het net en kwam opeens terecht bij een vacature van Amazing Bits. Tja, mijn vakgebied is eigenlijk ICT, maar nu ik mijn tijd vul met sociaal werk en het hotel, ben ik een beetje vervallen tot "hobbyist".
Uit nieuwsgierigheid klik ik dan nog wel eens op vacature. Als het afstandswerken is, durf ik ook wel eens solliciteren.

Picture taken from Stoelmassage.



Maar ik ben blijkbaar (qua extralegale voordelen dan toch) niet meer helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen in het wereldje:

Aanbod: Bedrijfslunch, stoelmassage en leuke extra's
Stoelmassage? Wat moet ik me hier bij voorstellen? Een mechanisch vibrerend schouderstuk aan mijn bureaustoel? Een vriendelijke Zweed die mij om vier uur stipt even stevig op de schouders komt slaan? Of echt, echt een goede massage aan een speciaal ontworpen massagestoel? Nou... dat had ik echt wel eens graag meegemaakt.

Beste Amazing Bits, moesten jullie meelezen: ik ben heel benieuwd, is er meer uitleg voorhanden? Of misschien is er wel een werknemer die even een recentie wil posten?

Jammer dat ik niet in de buurt van Nijmegen woon...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...